masalah !



assalamualaikum...

aku sibuk sangat sejak dua tiga empat lima enam tujuh menjak ne. aku kerja ! pagi sampai malam. gaji tak banyak pun. protes ! hari ne aku baru sempat pegang laptop. selalunya online pakai phone je. tapi dari segi taktikalnya mana puas weh ! skrin kecik bukannya samsung sIII. 

aku taip kali ne nak protes jugak. banyak benda aku pikir. banyak perkara jatuh atas bahu ne. berat weh. nak rasa ? angkat tong gas letak dekat bahu. aku taknak masalah neh ! taknak ! birthday aku nak dekat. takkan lha aku kena pikul semua benda ne. 

aku lebih rela berdiam dari bersuara. TAPI jangan sampai aku bersuara. aku berdiam aku perhati and aku buat kesimpulan. memandai je aku. tak perlu aku hebahkan masalah aku. cuma mahu protes masalah ne dekat blog. 

dua puluh haribulan tiga tahun dua ribu tiga belas aku cuti. CUTI nak hambik result SPM. kenapa result perlu keluar ? aku tak ready. aku nak tawaran je sampai tapi result tak payah keluar. boleh ? bolehhlhaaa ! okelah masa untuk bermimpi and berangan. tidur dulu semua. esok kerja. bye ! assalamualaikum.



thanks sudi baca, sorry kalau mem-boringkan ! :)

Comments
0 Comments

0 kata kata magikk: