crazy day !



assalamualaikum...



hari selasa hari gila aku !

hari ni selasa terakhir aku kerja. lepas ne no more work just focus on study. perghhhh lambat lagi. hahaha. so start my crazy life with crazy news. tauke aku and kak ina cakap hari rabu aku kena kerja sorang dari pagi sampai petang and bukak and tutup kedai pun aku. perghhh tak pernah kerja sorang ! 

next chapter.
anak tauke datang, nazli nikon. hari ni last aku jumpa dia sebab dia nak balik kampung sampai bila entah and aku last kerja jumaat. sedih ? tidaakkkk ! harini dia drop aku. tapi.... dia lebih banyak drop mila, kembar angkat dia. 

hari ni aku balek lambat sebab kalau balek awal boring. paling gila hari ni aku buat harlem shake. and alhamdulillah wani tak sempat rakam. kalau tak. fikirkann. tak sampai 24jam aku merajuk dengan danial tapi terpaksa mengalah. danial sangat senget ! okelha bubye !



thanks sudi baca, sorry kalau mem-boringkan ! :)

Comments
0 Comments

0 kata kata magikk: