lagi....



assalamualaikum...



lamanyaa aku tak jejak jari jemari dekat blog ne. habuk ? propa je semua tuh. aku sibuk sangat. sebenarnya takde la sangat tu. semenjak kerja ne aku takde idea nak mengarang kat sini. banyakk cerita tapi tak tahu mana nak start.aku takmau update pasal kerja. lepas berhenti baru aku cite segala perit manis. tapi banyak manis la. sebab setiap hari gelak gelak n gelak. 

aku dah start pgi kerja pakai moto. malas sebenarnya pakai moto. ngantuk. dah la haritu tayar pancit kena tukar tayar bagai. lepastu minyak habes naseb selamat sampai dekat petronas kalau tak tolak la moto dengan muka pasrah. lepastu hari ne air masuk moto. mulalah buat hal. tetiba tak boleh start dekat traffic light. naseb duk belakang kalau tak muka tebal je merahh. marah dan malu. 

lepas result spm keluar. musim apply sana sini. ramai tanya aku nak apply mane. dengan baek hati and cetek pengetahuan aku cerita ape aku tahu. sebenarnya ape aku cerita aku tak apply pun. beria tolong orang diri sendiri lupa. upu pulak rungsing nak isi ape. semua benda aku nak. nak jadi doktor nak jadi enggineer. nak jadi account nak jadi artis. aik ? HAHA

okelha blog tak larat nak pikir. lenguh otak. nanti kita dating lagi ye. bubye !





thanks sudi baca, sorry kalau mem-boringkan ! :)

Comments
0 Comments

0 kata kata magikk: