Lets start ...

Assalamualaikum...

Agak lama and sememangnya lama aku tak mengarut kat sini kan. Takde masa nak menaip. Aku sibu sangat, kalah PM kita. Sibuk dengan benda yang tak berfaedah. Nak kata study jauh sekali. Malas gile aku nak study. Entah bila aku nak jadi manusia yang rajin.

Maybe after i've got married? NONSENCE!

Calon pun belum jumpa lagi. Mane awak wahai jodohku. Oke stop, feeling novel.

Aku sekarang tengah menikmati sisa sisa cuti mid semestar yang indah permai ni.pssstt sebenarnya aku bosan duduk rumah. Bila mak kerja abah cuti bila abah cuti mak kerja. Bila dyorang nak cuti same? Bila hantar aku balik nanti. Tu pun hantar sampai ipoh and aku kena naik bas JENGKA LINER pukul 1 pagi.

Yeaa first time aku survive sorang2 naik bas pukul 1pagi. See adik adik, kecik2 kena duduk asrama dah. Kalau tak, korang akan dihantar jauh dari rumah when you need to stand on your on feet by your own.

                  ..............................................................................

Since aku masuk matrik ni kan. Aku baru dapat satu masalah besar. Masalah dengan kawan yang dulu agak rapat but now this relationship cant define, semua bermula bila budak tu nak lost contact dengan kitaorang. Kitaorang? Yeaa ramai bukan aku sorang je yang terasa hati dengan dia.

As a classmate buat pe kau nak block classmate kau lepastu kau tukar no and dyorang cant call or text you. Why you must do that? Kau pilih jalan tu kan? So aku akan follow. Dont ask why bcause you have choose it. Thank you friend!

                 .................................................................................

Next story is. End of this semestar gonna have a dinner call malam sejuta bintang. On that night you will see all kmtph star will shine and shine. So our batch theme is garden. From beginning, they say retro will be the theme but maybe have a mistake or someone not approve so they choose garden. What you must wear for girl is dress or blouse or skirt that colour must be pastel colour. Alaaa, soft blue, soft pink, soft green and soft yellow. Just like korean romentic drama.

When i say to my mom, she look more excited when choose dinner dress. But....... I need to choose carefully because its hard to see me in dress or skirt. Im not that typical girl who wear dress or skirt. When at mall not so mall because its only mydin mall. I feel like im gonna go to prom not that kind prom that boy invited girl and they will be kiss. ABSOLUTELY NO!

                    .................................................................................

Aku rasa tu je kot nak story sebab mata rasa erghhhh ngantuk gile!

Bye....



thanks sudi baca, sorry kalau mem-boringkan ! :)

Comments
0 Comments

0 kata kata magikk: