not only classmates....

assalamualaikum...

disebabkan hari ni terlampau rajin. aku belanja korang dua entry. dari aku melanguk lapar baik aku menaip.
aku rapat dengan 4 orang classmate girl dalam class aku. meh aku nak story pasal dyorang ni.


fadzilah. 
dia ni manusia first aku kenal dalam class. dia budak ganu. tapi bila dia cakap takde la bunyi ganu sangat. tinggi orangnya, putih pulak tu. kepada makcik2 yang sedang mencari menantu tu boleh la ambik budak ni. pandai buat kerja rumah ni. selalu bancuh air untuk koko. bukan pandai buat kerja rumah je kerja bengkel pun pandai. so pakcik2 boleh la budak ni tolong pakcik bertukang. aku selalu lepak bilik dia. kadang2 dah buat macam bilik sendiri dah. kalau nak outing luar bandar jengka budak ni la aku cari dulu. semua plan dengan dia. konon balik bermalam tapi outing je semua plan dengan dia la. kalau gaduh tu memang selalu la dengan dia ni. tapi lama2 baik balik. aku selalu susahkan dia. kalau sakit ke mesti cari dia. masa patah kaki dia la teman aku kat hospital tolong tolak kerusi roda dengan katil beroda. dia la yang tolong aku kemaskan beg sebab aku tak boleh jalan. dia jugaklah yang tolong ambik parcel kat mama. dia jugaklah yang tolong ambik kertas2 kerja yang lect bagi. dia jugalah la yang laju je bersiap nak teman aku pergi hosp malam2 walaupun last2 tak jadi. dia lah yang ajar aku outing pukul 5.30 cuma nak beli kfc pastu balik pukul 6.30. sayang aku kat budak ni. kalau nak selfie tak payah monopod. tangan dia dah cukup panjang nk jadi monopod. rindu kau la ilah. rindu. 



nur ain. 
yang ber kaca mata tu ha. dia ni paling baik la aku kenal. cepat kesian kan orang. kalau tak caya prgi nangis kat dia kompom dia cair. dia ni laju. laju buat kerja kecuali kerja bengkel. kalau dia buat math perghh laju kemain dia tulis. kalau bawa kereta memang laju. dia lah driver kitaorang kalau outing luar bandar jengka. tapi !! dia ni takut banyak benda. contoh serangga or kalau dia buat kerja kimpal. ohhh lupa, budak ni orang ganu jugak. orang dungun. dia ni kalau cakap mesti tak lari loghat ganu dia. campak la budak ni kat brazil sekalipun ganu dia takkan hilang. kalau tengok cerita conjuring dengan dia get ready jelah. hantu tak muncul lagi dia dah jerit. dari takutkan hantu lagi takut dengar dia jerit. lagi satu dia ni hantu kek. kepada lelaki kat luar nak melamar dia, tak payah susah2 nak bagu cincin bagi je kek. aku rindu kau la ain. rindu nak ajuk loghat ganu kau. 



nurhashimah. 
yang bertudung pink tu. dah berpunya hoi. dia ni budak melaka. biasalah kalau dia cakap kasar tu dah sebati dengan aku. walaupun nampak kasar tapi dia ni jiwang. kenapa? cuba cek phone dia. bersepah lagu jiwang. yang aku tak pernah dengar pun ade. budak ni terer math dengan physics. kalau tak tahu tanya je dia. insyallah dia boleh jawab. kalau ade masalah pun rujuk dia. confirm dia bagi nasihat berguna kat kau. dia ni peminat apollo chocolate. dari ape yang aku tengok la. kalau autocad dia la yang terer antara kitaorang. thanks to her sebab research aku dapat disiapkan. dia banyak tolong aku siapkan kerja research sebab ni utamakan perfection dalam kerja sampaikan kalau aku tulis nama dia tak rapat pun kena. antara kitaorang empat orang ni aku rase shima ni paling matang. aku rindu kau shima. sayang kau !



***************************************
















**********************************


aku sayang mereka2 kat atas ni. kalau ade masalah dyorang la aku rujuk. kalau nak merapu dengan dyorang la. kalau nk buat kerja jahat dengan dyorang la jugak sebab GENG JANDA KAYA takkan terpisah. HAHA. nanti kalau korang kawin jangan lupa ajak aku. 


thanks sudi baca, sorry kalau mem-boringkan ! :)

Comments
0 Comments

0 kata kata magikk: